Vrijdag ochtend waren we (red. roy en ik) vertrokken vanaf de oppaallaan in Hoofddorp.
Daar was het nog wel een uitdaging om alles in de auto te krijgen, uiteindelijk kon er niks meer in en zijn we vertrokken rond een uur of 9.



De reis verliep heel erg goed, geen enkele file tegengekomen, zelfs in de buurt van Parijs waar iedereen zo bang voor was. We wisselden af en toe af zodat het wat minder vermoeiend was en we hadden iets boven Parijs met Maron en Floor afgesproken. Zij kwam 5 minuten na ons aan dus de timing kon bijna niet beter.




Bij de parkeerplek/benzinestation waar we op hun hadden gewacht viel me oog op een hele dure auto , namelijk de Bugatti Veyron, we zijn dus snel een kijkje gaan nemen (de meisjes bleven in de auto, vonden er niet zoveel aan).



De vader van Roy had doorgegeven dat hij op vakantie was in de buurt van Tourse, en aangezien dat op onze route lag, besloten we langs te gaan. We zijn heerlijk uit eten geweest aan een leuk riviertje of zo.



Na lekker gegeten te hebben besloten we door te kachelen en hebben we even contact gehad met Mark en Nick. Zij zaten in de buurt van Bordeaux en wij waren nog niet zo moe dus besloten we ook met hun af te spreken 3/4 uur na Bordeux in een of ander vaag dorpje. We hadden een erg goedkoop "hotel". Maar we hadden in ieder geval een bed ( incl de TGV die om de tien minuten langs kwam)



De volgende dat zijn we door gaan rijden, en alles ging voorspoedig. Om een uur 7 uur locale tijd kwamen we aan.

1 reacties:

Unknown zei

Lieverd!

Wat een leuke roadtrip zeg!:)
Heel mooi beschreven en goed dat je er ook foto's bij hebt gedaan, dan kan ik een redelijk beeld vormen van jullie reis.

Het is hier dit weekend ook heerlijk weer.. maarja dat houdt gauw op:( het was het laatste zomerweekend. Morgen mijn eerste werkdag bij het kinderdag verblijf.

Ik neem aan vandaag en morgen nog even relaxen en dan dinsdag beginnen met les?

Ik spreek je snel weer liefie (L)