Afgelopen week moest ik op school nog een paar cursussen volgen. Het was heel interessant.

Maandag kregen we les over aviation security, dat betekent dat we leren hoe we moeten omgaan met verdachte dingen of mensen en bijvoorbeeld hoe we mensen moeten boeien als ze vervelend gaan doen in het vliegtuig (dus pas op mensen ! ;) )

Woensdag kregen we een bijzondere cursus hoe we een brandje moesten blussen en we mochten dat ook nog uitproberen met een soort nep toestel waar dan brandjes in gesimuleerd worden.
Dat lukte allemaal wel aardig, maar we raakte bij de eerste oefening (van de drie) aardig in paniek en ik smeet de nep pop aardig hard op de grond, hij kreeg volgens mij een paar gebroken ribben maar hij vloog in ieder geval niet in de fik :)
Na deze cursus hebben we nog een flink aantal leraren een leuk cadeautje gegeven en afscheid genomen, ze waren erg emotioneel met het afscheid nemen van ons, maar ik denk dat ze het overleven :)

Morgen ga ik dan aan mijn reis naar Portugal beginnen, ik heb er erg veel zin in maar vind het toch wel een klein beetje spannend, voor het eerst weg van huis en dan meteen zo ver.

Alles is al ingepakt en hopelijk is er genoeg ruimte over in de auto:)
Deze route gaan we rijden.

0 reacties: