Vandaag lekker kunnen uitslapen (red. 8 uur opstaan) en met de hele klas naar school gegaan, want we moesten nog een paar uur grondschool inhalen, het kwam er op neer dat een instructeur ons ging vertellen wat wel en niet mag op school. Zoals foto's maken als je zelf vliegt (leidt teveel af). Ook ging hij ons overhoren over van alles. Het viel dus eigenlijk wel mee.

Vervolgens stond ik voor vandaag op de planning voor mijn eerste simulator vlucht en uur na de grondschool. Ik had gister me goed voorbereid en na de instructeur even te hebben gesproken spraken we een half uur later af bij simulator.

De simulator was echt een stuk moeilijk dan in het echt vliegen omdat je echt heel veel kracht moet zetten om je hoogte aan te passen. Het ging volgens mijn instructeur allemaal vrij goed en hij complimenteerde me ook vaak. Ik had wel een beetje last van het teveel corrigeren van de hoogte. Maar aangezien het mijn eerste simulator vlucht was kan ik niet teveel klagen

Voor morgen sta ik weer (yes !) op het rooster, en ga ik mijn tweede "echte" vlucht maken. Ik ga als het weer meezit klimmen en dalen oefenen.
Deze week is dus lekker druk aangezien ik vanaf maandag elke dag op het rooster staat ! :)

Ik heb geen foto's van de simulator kunnen maken, dus hier wat anders :)




2 reacties:

Unknown zei

I wish I could be there.. ziet er zo leuk uit jullie allemaal bij het zwembad.

I really miss you. Nog 4,5 weekjes.

Lots of love and kisses, Lau

Anoniem zei

Hope the weather turned out to be ok today!