Na twee weken heerlijk te hebben kunnen ontspannen in het zonnige Portugal begin ik morgen eindelijk met het vliegen! Ik kijk er echt ontzettend naar uit, want hier wacht ik ongeveer me hele leven op.

Ik sta ingeroosterd om 11:30, maar ik moet om die tijd de lucht in zijn, en omdat het mijn eerste vlucht is moet ik twee uur van tevoren op school zijn. Dit vind ik helemaal niet erg want ik weet nog niet 100% hoe alles in z'n werk gaat, we moeten veel formulieren invullen en dat kan veel tijd in beslag nemen.

Gister nog de plaatselijke discotheek uitgeprobeerd hier. De tent genaamd "praxis" staat hier in Evora redelijk bekend maar het enige aparte is dat het pas gezellig wordt om een uur of drie. Desondanks hebben Werner en ik er erg veel lol kunnen hebben, toen we in praxis aankwamen kwamen we nog veel meer mensen van onze school tegen dus het was al met al een gezellig avond :)

Vanavond nog even "uit eten" naar een Nederlandse snackbar, nog even wat leren vanavond en dan morgen VLIEGEN !

0 reacties: