Jammer genoeg hebben we nog niet kunnen vliegen, we moeten nog een dag grondschool afmaken. De leraar die dat normaal geeft was namelijk even op vakantie dus dat moeten we nog inhalen. Ik wil erg graag de lucht in, ik heb vorige week bij iemand achterin kunnen zitten en dat vond ik al mega gaaf. Maar nu wil ik zelf vliegen!

Vandaag ben ik, mijn ouders en nog twee klasgenoten even wezen karten. Het was echt heel leuk, de baan is aardig groot en ze gaan aardig hard. Ik zat ergens vooraan bij de start en ik kende de baan nog niet dus ik knalde er bij de eerste scherpe bocht al meteen hard uit. Desondanks was het heel leuk om even wat anders te doen dan bij het zwembad zitten en leren in je kamer.

We zijn de afgelopen week druk bezig geweest met de POH (pilots operating handbook). Dit hebben we weliswaar wel kunnen doen onder het genot van de warme zon en af en toe een verkoelende duik, dus het kan allemaal wel erger.
Het leren van de checklists gaat allemaal wel aardig en dingen over het vliegtuig leren gaat ook voorspoedig ! Elke dag meer en meer leren en hopelijk kunnen we snel vliegen ! :)








0 reacties: