Gisteren me verjaardag gevierd hier in Portugal. Mijn ouders zijn vanaf gister hier en ik had meteen een leuk cadeautje gekregen (red. digitale camera) waar ik erg blij mee ben. Die kan ik dus volop gaan gebruiken voor leuke foto's.

De dag hebben we gevuld met wat aan het zwembad hangen, beetje met mijn ouders kletsen en natuurlijk leren, ja dat hoort er zelfs op die dag ook bij.

s' Avonds zijn we uit eten gegaan met een aantal mensen naar een voor Portugese termen erg sjiek restaurant en daar hebben we onder het genot van de nodige flessen wijn erg van genoten. De sfeer was erg gezellig en het eten was goed.

Ik heb dus ondanks het leren een hele leuke verjaardag gehad, vandaag ben ik nog even de checklist wezen doornemen op school, en mijn ouders hebben een kijkje genomen op school.

Ook heb ik vandaag het genoegen gehad om te mogen backseaten (achterin zitten) bij een jongen uit een andere klas. Het was echt super leuk. Er was veel crosswind (20 knopen) dus de PIC moest veel doen. De landingen verliepen gelukkig goed dus ik leef nog :)






0 reacties: